Воскресенье, 22.12.2024, 06:52
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Доступ до публічної інформації | Регистрация | Вход

Основне меню
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Корисні посилання
Поиск


Жемчужненська філія "НВК" комунального закладу ...

 

 

Положення про академічну доброчесність педагогічних працівників та здобувачів освіти  
Положення Жемчужненської філії  
   
   
   
   
   

ІНФОРМАЦІЯ

 ЩОДО РЕМОНТУ  КЗ "ЖЕМЧУЖНЕНСЬКИЙ НВК ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ЗОШ І-ІІІСТУПЕНІВ"  В 2019-2020 РОЦІ

1. Відремонтовано ганок (спонсорські кошти)

2. Косметичний ремонт другого поверху

3. Косметичний ремонт шкільної їдальні.

4. Проведено в шкільній їдальні  ІІІ фазу електрики

5. Переклеїно обої  в кабінеті директора, в кабінеті 1 класу, бібліотеці.

6. Створено кабінет для учнів 3 класу (проведено електрику, переклеїно обої)

7. Придбано ламбрікен в вестибюль

8. Проведено косметичні ремонти в усіх кабінетах.

9. В кабінет англійської мови, математики, в кабінет 4 класу придбано дошки.

10. Придбано пластиковий стенд.

11. Зроблено косметичний ремонт котельні.

 

 

                                    Закони України щодо публічної інформації

1.ЗАКОН УКРАЇНИ “Про благодійну діяльність та благодійні організації” {Зі змінами)  переглянути

 

2. ЗАКОН УКРАЇНИ “Про відкритість використання публічних коштів” {Зі змінами} переглянути

 

3. П О С Т А Н О В А КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 4 серпня 2000 р. N 12 “Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування”{Зі змінами} переглянути

 

4. П О С Т А Н О В А КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 17 серпня 1998 р. N 1295 “Про затвердження Порядку розподілу товарів, отриманих як

благодійна допомога, та контролю за цільовим розподілом благодійної допомоги у вигляді наданих послуг або виконаних робіт” {Зі змінами} перглянути 

 

5. НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 55 від 28 січня 2005 року “Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів” преглянути

 

6. НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 178 від 23 березня 2005р. “Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю” переглянути

 

7. ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ  УКРАЇНИ №1/9-289 від 15 квітня 2011 року “Щодо оприлюднення інформації про використання благодійних та спонсорських внесків” переглянути

 

8. ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ N 1/11-9472 від 13.10.2011 р.  “Щодо збору коштів з батьків” переглянути

 

9. ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ № 1/9-272 від 09 квітня 2012 року “Щодо благодійних внесків” переглянути

 

10. ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ №  1/9-608 від  05.09.13 “Щодо благодійних внесківпереглянути

 

 

Вакансії

1. Музичний працівник  (дошкільний підрозділ 0,25ст)

2. Медична сестра (шкільний, дошкільний підрозділ 0,5ст)

 

 

Звіт директора 

Жемчужненський НВК  знаходиться в центрі села. Будівля  розміщена поруч проїзної  частини дороги. Стан огорожі школи має естетичний вигляд, площа озеленення земельної ділянки до всієї земельної площі становить 80%. Витримано санітарно-гігієнічні вимоги щодо посадки високорослих дерев, на території відсутні колючі дерева та кущі, рослини з отруйними ягодами.

Санітарний стан території добрий.

Для 1-4 та 5-9 класів обладнано майданчик для рухливих ігор і відпочинку на перервах.

2.Матеріально - технічна база навчального закладу:

Облаштування приміщень та території навчального закладу.

3.Кадрова політика

Укомплектованість закладу педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки

Педагогічними кадрами школа укомплектована на 100%. Всі предмети навчального плану вивчаються повністю.

Враховуючи кадрове забезпечення, раціонально здійснюється розподіл педагогічного навантаження та громадських доручень, призначення класних керівників. Трудова діяльність обумовлена Правилами внутрішнього трудового розпорядку, які були прийняті на зборах трудового колективу  та затверджені наказом по школі, а права та обов'язки педагогів регламентовано статутом школи.

   Організація атестації педагогічних працівників

Для чіткої організації проведення атестації педагогічних працівників у школі видано  у 2015-2016 н.р. накази     «Про створення атестаційної комісії» та наказ «Про проведення атестації». Зібрані заяви від вчителів, складено графік вивчення системи роботи вчителів, які атестуються, оформлені відповідні протоколи (повні і розширені). Вся документація оформлена добре, для написання протоколів існує окрема книга, яка прошнурована і завірена печаттю, підписана директором, сторінки прошиті, пронумеровані

    Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (стажування, курси підвищення кваліфікації, перепідготовки тощо)

Для підвищення кваліфікації педагогічних працівників у школі є відповідна нормативна база, яка регламентує проведення підвищення кваліфікації вчителів, складено перспективний план проходження курсів, є річний план-графік, ведеться облік підвищення кваліфікації та облік після-курсових завдань. Адміністрація школи постійно проводить звіти вчителів після проходження курсів підвищення кваліфікації на інструктивно-методичних нарадах. Всі вчителі працюють над власною психолого-педагогічною проблемою та на достатньому рівні організована робота з вивчення передового педагогічного досвіду. На основі перспективного плану здійснюється формування заявки на проходження курсів підвищення кваліфікації, проводиться діагностика потреби в тематичних курсах. Постійно вивчається адміністрацією школи   питання ефективності курсів підвищення кваліфікації.

 

    4.Організація медичного обслуговування

Адміністрацією  НВк  та медичною сестрою здійснюється організація медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників школи.

 Систематично,  два рази на місяць проводяться профілактичні бесіди з учнями по попередженню захворювання на ГРИП, Боткіна, СНІДу, туберкульозу тощо.

Медогляд учнів проводиться згідно графіка. В планах роботи класних керівників є «Листки здоров’я», де вказано діагноз захворювання дитини, якщо він є та групу здоров’я Обмеження навантаження контролюється і здійснюється безпосередньо на уроках фізичної культури.

В плані роботи школи передбачено заходи щодо покращення медичного обслуговування: тісний звязок з місцевою лікарнею, епізодично профілактичні огляди та бесіди. Є інформаційні матеріали по застереженню від захворювань. В кожному кабінеті є куточки по охороні здоровя.

5 Організація харчування учнів

Для організації в школі створені всі необхідні матеріально-технічні умови для організації харчування учнів. Написаний наказ «Про порядок організації харчування учнів», де відображено механізм харчування, визначено відповідальних, їх обов’язки, роль класних керівників, класоводів по харчуванню дітей, дотримання кухарем санітарно-гігієнічних вимог та інше.

Харчуванням охоплено 51 учень Вартість харчування в середньому становить 13 грн. Їжа готується доброякісна. Харчування дітей здійснюється відповідно до норм харчування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.04 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». Учні початкових класів, діти-сироти, позбавлені батьківського піклування, малозабезпечені харчуються за рахунок бюджету. Для учнів 5-11 класів харчування організовано за рахунок  коштів батьків.

6.Навчально- виховна робота вшколі.

Методична робота у Жемчужненській школі передбачає такі напрями:

1) поглиблення філософсько-педагогічних знань, спрямованих на відродження й розвиток національної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії та методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета і методики його викладання з урахуванням вимог Закону «Про мови» в Україні (робота психолого- педагогічних семінарів)

2) вивчення діалектики і принципів розвитку української національної школи; збагачення педагогічних кадрів надбаннями української педагогіки, науки, культури; вивчення теорії та досягнень науки з питань викладання предметів, володіння сучасними науковими методами; глибоке вивчення й практична реалізація оновлених програм і підручників, розуміння їх особливостей і виконання з позиції формування національної школи;

3) освоєння методики викладання додаткових предметів; випереджувальний розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм з проведенням відкритих уроків, використанням наочних посібників, ТЗН, дидактичних матеріалів;

4) освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики та принципів активізації навчальної діяльності учнів і формування у них наукового світогляду, виходячи з вимог етнопедагогіки;

5) систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту й методики навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних державних нормативних документів;

 

       Для організація методичної роботи у школі видано накази , в яких аналізується результативність проведених відкритих уроків, атестація педагогічних працівників та робота методичних об'єднань вчителів початкових класів, творчої групи, школи молодого вчителя, методичного осередку та класних керівників. Очолюють ці ділянки роботи вчителі з досвідом роботи, які мають вищі категорії: Свиридюк О.М., Лютенко В.О. , Глушко Т.В., Зінченко Н.В.. Засідання школи молодого вчителя дає змогу молодим вчителям відчувати себе впевнено. Це і проведення відкритих уроків під час яких надається методична допомога «Використання принципів розвитку інноваційної особистості на уроках молодими вчителями»,  «Урок позакласного читання  з використанням інтерактивних  методів та з комп’ютерною  підтримкою», організовано роботу молодих вчителів за науковими методичними проблемами, складено план роботи з молодими вчителями.

- проводяться відкриті уроки, заходи;

- плануються та обговорюються форми проведення тематичних атестацій; відбуваються практичні тренінги з інтерактивних методів;

- виробляються рекомендації щодо подолання прогалин у знаннях учнів, що виявили при проведенні тематичних атестацій низький рівень навчальних досягнень.

яка спрямована на вибір учнями педагогічної професії. Заходи спрямовані на профорієнтаційну роботу відзначені в річному плані роботи школи та планах роботи класних керівників. У своїй роботі вони використовують різноманітні форми і засоби: конкурси, бесіди, змагання з вчителями, анкетування. Дітей, які мають здібності до організаторської роботи, залучають до проведення уроків під час днів самоврядування, вони є активними помічниками класних керівників.

За останні 3 роки продовжили навчання в педагогічних закладах освіти 4 випускники школи.  В навчальних закладах працює 5 випускників.

        Головним  завданням  виховання  учнів  школи  є  формування  національної  свідомості  учнів  з  осмисленою патріотичною  позицією,  а  також  розвиток  творчості  дитини.  Виховні заходи сплановано в річному  плані роботи школи згідно обраних напрямків  органів учнівського самоврядування.    За 2015-2016 н. р. заплановано і проведено   виховні  загально шкільні,  класні  та  позакласні  заходи, в яких прийняли участь     учні  школи. Найбільш масовими є: «День Знань», «День Вчителя»,  «Осінній  бал», «Новорічна  казка», «День здоров’я»,  «День визволення села від німецько – фашистських загарбників.», «День Перемоги»,  «Останній дзвоник», «День людей похилого віку», «День Соборності України», «День матері», предметні тижні,  Конкурс ім. П. Яцика, «День Святого Валентина», «День Св. Миколая»,  День  козацтва,  День  збройних  сил  України.  Взяли  участь  у  районному  конкурсі  «Супер-козак»,  де  зайняли  ІІІ  місце.   В  початкових  класах  проведено тиждень  здоров‘я.  Конкурси  малюнків  на  різну  тематику. Заходи  в  школі  проводяться  відповідно  до  вікових  категорій. Різноманітність форм проведення просліджується у кожному виховному заході ,( карнавали, вогники, вечори, брейн-ринги, конкурсно-розважальні програми).  Велика  увага  приділяється  патріотичному ,  естетичному  ,  трудовому,  фізичному  вихованню,  а  також  обдарованим дітям.  Учні  певних  категорій  оздоровлювалися  в  різних   таборах .  Вся  діяльність  школярів  спрямована  на  їх  творчий  розвиток.

Учні школи приймають участь у районних  масових  заходах,  спортивних  змаганнях  з  футболу,  стрітболу,  фут залу, баскетболу.

  Традиційними у школі є планування та робота за місячниками                 

 

Для зясування впливу школи на всебічний розвиток учнів та соціальну адаптацію випускників було проведено анкетування. Взяли участь 5учнів  10 класу.

Перевагою є те, що учні вважають, що школа готує їх до самостійного життя. Завдяки цьому вони завжди досягають результатів праці, їх не вибивають із життєвої колії ніякі труднощі

В школі діє учнівське самоврядування як загально шкільне, так і класне. Це просліджується в плані виховної роботи школи і в виховних планах класних керівників, матеріалах учнівського самоврядування.

7 Управління навчальним закладом

В школі розроблена концепція розвитку Жемчужненського НВК. Перспективи функціонування навчального закладу визначені у перспективному плані, в якому зазначений перспективний контингент школярів, плани курсової підготовки педагогічних працівників та підвищення їх кваліфікації. В даному плані визначені напрямки внутрішкільного контролю: пятирічний план вивчення стану викладання предметів, тематичного контролю тощо. В той же час прогнозуються такі важливі складові навчально-виховного процесу як:

 

Планування роботи адміністрація   здійснює у перспективному, річному та оперативному планах роботи у відповідності до нормативно-правового забезпечення. Річне планування відбувається на основі перспективного плану та реального стану справ у школі, відповідно до методичної проблеми установи і району. Річне планування виходить із перспективного плану і повністю узгоджене із ним. Концепція розвитку дозволяє забезпечити не лише функціонування навчального закладу, а і його розвиток. Чітко визначені завдання на рік:

Обґрунтування пріоритетних напрямів діяльності здійснено у вступі до річного плану, в якому підведені підсумки роботи за попередній рік та визначені завдання на наступний. Підсумки за минулий навчальний рік в основному виражені у моніторингу рівня навчальних досягнень школярів. В той же час аналізуються зміни у рівні вихованості учнів, фахової майстерності вчителів, морально-психологічного клімату в колективі.

Робота всіх структурних підрозділів узгоджена та скоординована між собою. Календарне та поурочне планування ведеться згідно вимог.

 В адміністрації школи вироблена і діє система контролю за виконанням перспективного і річного планів роботи навчального закладу – термін виконання запланованих заходів визначається завжди. Виконавці певних робіт визначаються конкретно. Виконання попередніх рішень контролюється систематично.

Управлінські рішення адміністрацією приймаються шляхом видачі наказів навчально-виховного характеру, через рішення педагогічної ради та наради при директору. Всі ці види діяльності сплановані у річному плані роботи школи. Питання на засідання педагогічної ради виносяться актуальні, накази з певних видів контролю глибокі.

   Управління навчальним закладом директор школи здійснює у нетрадиційному вигляді, застосовуючи інноваційні підходи до аналізу важливих показників та проблем.

 

У НВК збирається та накопичується інформація про внутрішній стан справ зі всіх напрямків навчально-виховного процесу. Дана інформація відповідає цілям розвитку педагогічного процесу та управління ним. Зміст інформації досить повно й обєктивно відображає стан навчально-виховного процесу в НВК. Збір, облік та збереження інформації є своєчасним та оперативним. Директор НВК глибоко володіє детальною та змістовною інформацією стосовно організації навчально-виховної діяльності в установі. Постійно відстежується динаміка змін з питань рівня вихованості учнів, морально-психологічного клімату в учнівському і трудовому колективах, міжособистісних стосунків.

 

8 Взаємодія з органами місцевого самоврядування, громадськістю

(радою, учнівським комітетом, батьківським комітетом, піклувальною радою навчального закладу та ін.)

В НВК є нормативно-правова база з питань взаємодії школи з органами учнівського самоврядування. А саме: положення про батьківський комітет, раду школи, піклувальну раду, Закон України про місцеве самоврядування», Закон України «Про освіту», Закон України «Про загальну середню освіту».

Два рази на рік проводяться загальношкільні батьківські збори. На них піднімаються питання виборів органів громадського самоврядування, звіт директора школи про керівництво школою, дається аналіз навчально-виховної роботи, використання бюджетних та позабюджетних надходжень.

Робота спланована, ведуться протоколи засідань.

На засіданні ради розглядаються питання по режиму роботи школи, дається аналіз рівня навчальних досягнень учнів за І, ІІ семестри, рік, оздоровлення дітей, профільності навчання, питання здобуття повної загальної середньої освіти.

Здійснюється достатній громадський контроль за роботою їдальні, дотриманням санітарно-гігієнічного режиму в приміщеннях школи. Голова батьківського комітету школи постійно приймає участь у батьківських всеобучу,  засіданнях батьківських комітетів.

В основному всі учні та батьки задоволені тим, що вони навчаються у Жемчужненському НВК В них склалися добрі стосунки з класними керівниками, вчителями. На запитання «Що найбільше всього цінуєте в школі?» відповіли – взаємини, знання, можливість продовжити навчання.

На прохання висловити свої пропозиції щодо вдосконалення роботи школи запропонували зміцнити матеріально-технічну базу, вдосконалити позаурочну роботу.

У всіх класах працюють батьківські комітети, проводяться засідання. Тематика різноманітна, актуальна. Батьки приймають активну участь у проведенні позакласних заходів.

Протягом року всі учні школи (100%) були охоплені загальним всеобучем.

Робота з батьками спланована у річному плані роботи школи та планах роботи класних керівників. В школі створений і активно працює батьківський комітет школи та класні батьківські комітети, які спільно з адміністрацією школи відвідують неблагонадійні сім'ї, вивчають їх житлово-побутові умови..

Бесплатный конструктор сайтов - uCozCopyright MyCorp © 2024